torsdag 5 juni 2014

Vilodag- veckans höjd punkt!

Torsdagar brukar i regel vara min vilodag (har ibland två vilodagar per vecka) och i tunga träningsperioder som nu, är det ibland nästan en befrielse att vila en dag från träningen. Men imorgon blir det träning igen, cykling och rullskidor blir det, ser redan framemot men först vila idag! :)

Min träning hittills denna vecka.

Måndag: FM, 100 min rullskidor klassisk 3:or. EM, 90 min styrka, 15 min snabbdistans + 30 min löpskolning.

Tisdag: Cykling till och från jobbet, blev nästan 14 mil totalt i regnskurar och för en gång skull knappast någon vind att tala om, vilket inte händer så ofta i Skåne.

Onsdag: FM, teknik skate på tävlingshjul med Håkan. EM, 135 min rullskidor klassisk 4:or, teknik och ca: 35 min intervaller totalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar