söndag 22 juni 2014

Tester!

Under denna veckan har jag börjat testa en del olika nya sportdrycker. Förutom herbalife- produkterna jag oftast använder, så har jag testad umarasport sportdryck, en produkt som vi i butiken Huselius Skidsport har fått. Har inte hört talas om dem innan. Tyckte deras smakprover var sådär, smakade inte så gott men gav snabb och uppiggande energi, inget direkt som jag annars skulle rekommendera. Har testad vitargos- professional och enervits- g-sport, som brukar vara den vanligaste sportdrycken i tävlingssammanhang och troligtvis den sportdrycken som serveras under nästa helgs tävlingar i Stockholm.

För några veckor sedan så gjorde jag en liten kroppsanalys, där jag fick reda på hur mycket muskler jag hade fördelat på kroppen, samt min kroppsfett i procent. Hade lite för lite muskler på höger benet, kontra vänster benet, annars helt jämnt fördelat med muskler på armarna. Mitt kroppsfett låg på 7,4 %, vilket få ses som ganska lågt men ganska normalt för en elitidrottare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar