lördag 31 maj 2014

Intensiv vecka!

Denna vecka har hittills varit väldigt intensivt för min del. Dels har jag jobbat hemma med lantbruket och självklart har jag jobbat i skidbutiken Huselius Skidsport. Dessutom har man ju försökt träna, men har ändå fått till en hel del mängd men inte så mycket som jag har velat. Det är viktig med vila också!

Började med att på måndag köra ett distanspass på 3:or i ca: 100 min och sen 90 min styrka. På tisdagen blev det "bara" skidgång i 95 min. På onsdagen ett kort löppass på morgonen och på kvällen 150 min rullskidor teknik/intervaller med klubben Ski Team Skånes hemsida. Torsdag planerad vilodag men med nästan 15 timmar jobb på gården istället, så man var lite seg sen på fredagen när jag cyklade till jobbet. Motvind till jobbet ca: 28 km/h och hem ca: 34 km/h i medvinden. Löpningen idag på morgonen innan frukost var blytung, riktigt segt, men desto piggar sen när jag körde kombipass på kvällen, först rullskidor skate teknik och sen styrketräning överkropp. Imorgon ska det först bli golf och sen ca: 2 h rullskidor och lika länge cykling senare på kvällen.

En intensiv vecka där man ändå nästan kan komma upp i 20 h.......igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar