fredag 3 oktober 2014

Lugn vecka

Denna vecka ska jag försöka på något jag inte är speciellt bra på......på gott och ont........nämligen att träna.......lite. Denna veckan har jag "bara" tränat en gång per dag plus ett pass styrketräning som genomfördes på måndagen. Körde även 90 minuter skate på Marwe 6:or, vilket var debut på dessa underbara skidor, dock inte van att skata på trögare hjul, kör ju oftast på tävlingshjul. 

http://www.huseliusskidsport.se/rullskidor/skate/marwe/marwe-skating-620c-xc.html 

På tisdagen var det ett enkelt distanspass stakning på elpex 3:or, 90 min och lika länge på onsdagen då det var skate korta intervaller som stod på programmet. Vilodag igår torsdag som vanligt. Och idag 100 min lugn distans på 4:or med en snitthastighet på 16,5 km/h........ser lovande ut inför lindenarullen på söndag. 27 km inviduellstart gäller då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar