tisdag 29 juli 2014

Het vecka

Högtrycket håller i sig och det har varit varmt att träna på senaste tiden. Tränat på en del nu och eftermiddagspasset har varit extra tuffa, men med sportdryck under passen har jag faktiskt klarat mig bättre än jag brukar med varmt väder. Igår måndag var inget undantag, körde ett stakpass på 3:or med Johan ute på söderslätt, där Johan bor. Ganska platt men väldigt bra vägar att åka på, vi snittade på nästan 19 km/h i snitt, härligt! Efteråt blev det ett dopp i Johans pool, första gången jag badar på 2 år, det var på tiden. På kvällen blev det klubbpass, där vi körde skate tävlingshjul utan stavar och sen med stavar, alltid nyttigt och fick några bra tips, tack Håkan! Idag blev det ett skatepass på gummihjul som jag ska köra i Norge om två dagar, lika bra att vänja sig lite. Svag vind och varmt gjorde det att det gick fort, snitt på 23,5 km/h. På kvällen en timmes skidgång i fyledalen. Vila och resa imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar